tisdag 8 juli 2008

Ny blogg-feature: Hej tedrickare!

Ett kort inlägg för att göra reklam för TeBloggens nya feature; Hej Tedrickare!

Jag tänkte att det skulle vara roligt att få veta lite mer om tedrickarvanor hos både kända och okända människor. Målet är att kolumnen ska uppdateras en gång i veckan och först ut var en god vän till mig.

Vill du vara med i Hej Tedrickare! så är det bara att posta svar på följande frågor som en kommentar (kommentaren kommer sedan att raderas när jag har läst den; för att läggas upp i Hej Tedrickare! vid ett lämpligt tillfälle);

Namn:
Ålder:
Yrke:

Hur gammal var du när du började dricka te?

Påse eller lösvikt?

Favoritgenre? (Svart, oolong, grönt, vitt, gult, pu-er eller rooibos)

Smaksatt eller inte?

Din bästa tebutik?

Vilket är ditt favoritte?

Tack!

4 kommentarer:

Tekoppen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
TeBloggaren sa...

Borttagen kommentar 2: Sant, Rooibos är inte te. Jag tog med det eftersom jag är lika intresserad av att fråga folk som inte har så avancerade tevanor - som påste och Rooibos. Men ska man vara strikt så bör det inte vara med.

Mvh,
TeBloggaren

Anonym sa...

This program is intended to recover lost passwords for RAR/WinRAR archives of versions 2.
xx and 3.xx. http://www.passwordrecoveryforrar.
tk The free professional solution for recovering lost passwords to RAR and WinRAR archives.



If you would like to improve your familiarity simply keep
visiting this site and be updated with the most up-to-date
news posted here.